woensdag 17 september 2014

Dag 3/15-16 Sotta/Santa Teresa Gallura

Gisteren de laatste bergrit in Corsica. Nog maar eens zeer mooi. Om vandaag de overzet van 12u te kunnen halen doorgereden tot Sotta, 28 km van Bonifacio, de zuidpunt. Wild gekampeerd op een mooi plekje.
Deze ochtend snel opgebroken omdat er regen in de lucht hing. De laatste 10 km naar Bonifacio verliepen in de regen.
Korte overzet, 45 minuten maar. Ook in Santa Teresa Gallura regende het, maar na het middageten trok het op. Nadat ik me geïnstalleerd had in een bed&breakfast (heel goedkoop, 25 euro) kon ik zelfs in zee gaan zwemmen aan een prachtig strandje.
Santa Teresa Gallura is een heel gezellig en familiaal badplaatsje, een verademing na het drukke en mondaine Bonifacio.
Ik ben blij van eens een korte fietsdag te hebben, want Corsica heeft me flink vermoeid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten