dinsdag 23 september 2014

Dag 3/19-21 Solarussa/Cagliari

De schoonouders van Thomas zijn ontzettend lief en gastvrij. Geen sprake dat ik maar een nacht zou blijven. Kwam eigenlijk ook wel goed uit, want een dagje uitrusten was welkom.
's Ochtends werd ik door Antonino rondgereden in zijn "ape" (zie foto) langs zijn wijngaard en olijfgaard. We gingen op bezoek bij Luigi en Rosanna, en na het middageten nam hun zoon Enrico mij mee naar Tharros, een opgraving aan de kust.
Enige schaduwzijde: het weer bleef nevelig en plakkerig warm.
Deze ochtend vertrok ik uit Solarussa met de bedoeling op twee dagen de 120 km naar Cagliari te overbruggen, maar de rustdag gaf mij vleugels. Tegen 18u was ik in Cagliari, net op tijd om ineens de 19u boot naar Civitavecchia te halen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten