dinsdag 6 mei 2014

Dag 2/13 - Melilla-Malaga

Na de hele ochtend bellen en mailen lukt het het pakket met fietsonderdelen niet naar Melilla maar naar Malaga te laten komen, waar een vriend van Mario fietsenmaker is.

Als ik om 12.15u in de haven aankom blijkt dat de boot naar Malaga, op het internet aangekondigd om 13u, reeds vertrokken is om 12u. Enige resterende mogelijkheid is de nachtboot, die om 23u vertrekt en heel traag vaart omdat de haven pas om 8u opengaat. En ik had me zo verlekkerd op een vijftal uren aan dek in het zonnetje.

Dat betekent dus 2 nachten na elkaar op de boot, want ook die van Almeria naar Ghazaouet (Algerije) morgenavond vaart 's nachts. En dan moet ik morgen geluk hebben dat het pakket tijdig in Malaga geraakt en dat ik na de fietsherstelling nog met de bus van Malaga in Almeria geraak, toch een viertal uren. Het zal allemaal wel bij dit soort reizen horen zeker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten